Konfirmander

Konfirmationsholdet 2023/2024 begynder efter sommerferien. Se nærmere i kirkebladet juni-juli-august.

Undervisningen foregår fortrinsvis på følgende fredage: 8/9; 6/10; 3/11; 1/12; 5/1; 2/2 og 8/3, hvor eleverne i 7. årgang har fri fra skole. Der vil komme ekstra dage. Vi mødes kl. 8 i konfirmandlokalet, som ligger i forbindelse med præstegården

Konfirmander og forældre inviteres til en introducerende gudstjeneste den 3. september kl. 10,30 i Abild kirke med efterfølgende snak om hvad der skal foregå.

Tilmelding til konfirmationen sker via det elektronisk link, som er nedenunder. Her skal forældrene bruge MitID.

Hvis I har problemer med at udfylde tilmeldingen, bedes i kontakte sognepræsten.

Elektronisk konfirmandtilmelding:
Klik på linket  for at tilmelde dit barn til konfirmationsforberedelse og konfirmation med dit MitID. Ved fælles forældremyndighed skal begge forældre give samtykke til tilmeldingen.
Hvis dit barn er døbt i udlandet eller et andet kristent trossamfund, skal du bruge en kopi af dåbsattesten. I får ikke automatisk en tilbagemelding på tilmeldingen.

Tilmeldingen skal udfyldes senest den 30. august.

Her ses gamle konfirmandbilleder fra 1923 – 2023

Konfirmationen i Abild er den 2. søndag i maj
år 2024 er det planlagt til den – 12. maj og
2025 – 11. maj